11/04/2014

Fashion | summer flats

Contactada pela Dressale voltei a visitar o site da loja. Já conhecia, até cobiçava algum calçado, mas nunca me aventurei durante muito tempo a apreciar os produtos. Com o bom tempo a chegar, eu gosto de usar calçado versátil, fresco e confortável. Achei sapatos de lona absolutamente fabulosos. E depois têm uma versão mais brilhante e menos casual perfeito para um look de saída à noite. Por mim, vinham estes todos cá para casa. 

I was contacted by Dressale and that made revisit the website. I already knew this online store and visited quite often to stare at the shoes. Since the summer is coming our way, I am wishing for some of these awesome flats. They're pretty, comfortable and there's also a 'nightlife' kind of version. Love the black sequined ones! Or they could all come live with me...


Day style
floral flats 

floral flats

color stripped flats

polka dot flats

square toe floral

These four pair of flats would be perfect with denim shorts and fresh tops on a summer day. Even for a pool party or summer cinema night. Soft fabric and rubber sole make sure my feet are fashionable and comfortable!



Night glam
gold

black
These two pairs would go perfectly with a cute dress for a club night out! I like to look good when I go to a disco but heels don't always agree with me. Any girl would be able to dance all night long with these beauties.

4 comentários:

  1. confesso nem o estilo nem os padrões fazem o meu género =P

    xoxo

    ResponderEliminar
  2. Adorei as primeiras :)
    Participa neste passatempo:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=515489835229034&set=a.490796864364998.1073741827.490787794365905&type=1&theater

    ResponderEliminar
  3. Pessoalmente, acho-as horrorosas! Fazem-me lembrar as pantufas da minha avó ahah!

    ResponderEliminar
  4. Eu cá gosto, mas sou esquisita com os padrões!

    My Pretty Mess blog
    Página do facebook

    ResponderEliminar

Qualquer comentário no blog será moderado por mim. Obrigada pelas tuas palavras e visita ao By Silver! :)